5 december 2013

Min torsdag

Nemen hääär har det stått tomt idag! Varför? Jo för att jag haft OTH maraton med mig själv. Inte så kul att sitta själv och kolla (då kan man ju liksom inte prata med någon under varje avsnitt, och Carro behöver göra det hehe) men det behövs ibland det också. Idag var det nämligen en sån dag när jag nästan somnade på kemilektionen. Så det kom väldigt passande det här "minilovet" (haha en dag sådär btw). Finland firar ju sin självständighet imorgon så därför är vi lediga. Men skönt är väl det?! Det betyder ju sovmorgon!!!

Förutom att bara sitta inne och kolla OTH så har jag varit ute en sväng för att fota lite. Alltså jag säger nog bara det, vintern är nog den värsta tiden för alla bloggare. Det är ju så mörkt så bilderna blir helt uppåt skogen. Nåjaa. En bild får ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar