4 december 2013

Onsdag

Pjuuuuuh, vilken dag alltså! Dagen började med att vara i skolan (såklart) och där vad det mycket skrivande idag, vilket gjorde mina armar väääldigt trötta. Så jag var super skakig på hand när jag fixade Annas och Fannys sminkningar plus hår. Vi började lite över tre och var färdiga strax före sex så den ända paus jag haft emellan har varit matpaus. Nu vill jag bara ligga ner och se på OTH. Eller kanske man borde gå och sova? Hur som helst så jag måste nog säga att mina bästisar blev så sjuuukt fina! Och det värsta är ju att jag hann bara ta EN snabb bild då de var klara. EN! Nåjaa, bättre det än inget. Och kan säga att Annas hår var tänkt att det skulle vara nere men då var det SÅ elektiskt så vi var tvungna att göra någonting åt det. Så fem minuter innan de for så "virade" jag ihop det till en knut i nacken. Inte direkt den finaste frisyrer jag gjort men det blev nog bra!

Här är då lite bilder! Resultatet får ni om en stund.

1 kommentar:

  1. inte för att upphetsa dig men kan du inte ta och raka dina armar :)

    SvaraRadera