11 januari 2014

11.1.2014

God morgon, god morgon!
Vaknade upp till snöstorm idag. Jaaa, SNÖ!! Jag säger nog bara det; det var då verkligen på tiden.

Vad är lördagsplanerna då? Ikväll ska jag i alla fall till Janinas (om det blir som vi tänkt) på tjejkväll. Vi ska köpa honugnsmelon. Smaskens! Både jag och Janina är helt galna i det så kanske det skulle vara bästa att köpa två...? Haha, I-landsproblem.

Och jo. Jag skulle bara säga att om ni märker att flera blogginlägg försvinner än just det där "Sneakpeak on today's outfit" och gårdagens outfit ska ni säga till. Det tyckts "försvinna" inlägg och jag orkar inte göra om dem. Men gårdagens outfit kommer jag säkert att bära till våren igen så kan jag försöka fota igen och få på samma gång lite bättre bilder. Bilderna var ändå så mörka så lika bra att inlägget försvann. Hehe. Men jag tror nog att alla hann se inlägget i varje fall. 

2 kommentarer: