12 januari 2014

12.1.2013

God morgon!

Där ute är det vitt på marken och det snöar. ÄNTLIGEN LITE VINTER! Även fast jag inte direkt tycker om kylan så tycker jag nog det ska vara vinter en stund i alla fall. Det hör ju till liksom. Jag ska strax gå ner och baka lite jultårtor. Haha jag vet inte hur många jag ätit den här veckan men kan det börja bli runt fem stycken..?  Mycket godare än vanliga bullar ju! Hehe.

Vad gjorde ni igår då? Jag var hos Janina och hade tjejkväll med tjejerna. Voijj noo hadd vi kuul! Vi gick till Sale (ni fattar inte hur förfrusna mina fingrar och ben var, trodde jag inte skulle skunna gå igen) och köpte MASSA gott. Allt från morötter till limsa. Och så våra honungsmeloner då förstås... Heh. Såå en riktigt bra kväll hade jag! Lite bilder kan ni se här under:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar