13 januari 2014

13.1.2014

Då var det måndag igen! Jag börjar faktiskt gilla måndagar bara ännu mer. Gillar uttrycket "ny vecka, nya möjligheter", vilket stämmer! Förr var det ju mera sådär "Neeej, inte måndags nu igen. Jag orkar inte vara i skolan i fem dagar" Men nu tycker jag att det faktiskt går. Jag menar det vore ju inte direkt roligt om alla dagar såg ut som lördagar.

Men nu över till vad jag sysslat med idag! Åkte efter skolan med pappsen till polisen för att fixa mitt mopokörkort. Hjälp vad jag nervös över när jag skulle skriva mitt namn. Trodde det inte skulle rymmas ju! Åkte på samma gång till bilskolan och bokade in teoriprovet. Sååå på fredag gäller det! Gaaah vad jag är nervös!! Hoppas det går bra. Vi tog hem mäcken mat så nu har jag suttit och gjort läxorna (duktiga Carro, hehe) och vräkt i mig en dubbelhamburgare. En mycket bra måndag med andra ord! Hoppas ni haft det lika bra.

Nu ska jag slappa framför en film. Puss och kraaaam!
 Pluggar för fullt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar