28 januari 2014

Happy birthday to me!

Jaaa då var man 15 år! Grattis till mig själv då får jag väl säga!? Känns det då annorlunda att vara ett år äldre? Nej, faktiskt inte. Eller det kändes då verkligen inte bra då Manda sa "du e ju halvväägs ti 30 nu" och man bara jippii... Hehe. Tiden skulle kunna få stanna liiiite tycker jag. Nåjaaa, hur som haver. Dagen har varit skit. Det är min födelsedag och dagen har varit skit. Jepp. Har haft sååå mycket humörsvängningar så det är inte klokt! Ska försöka vända på det och försöka ha lite roligt. Blir dans ikväll så då får jag dansa av mig lite, det brukar hjälpa. Har annars alldeles för mycket program ikväll så vet inte om jag hinner med flera inlägg idag. Men det är ju bara roligt med massa program. Speciellt idag. Mommo, moffa, fammo och faffa kommer hit och firar mig ikväll så det blir ju iaf kul. :)

Hoppas ni har haft en bättre dag än mig. Nu ska jag tacka för alla grattisar jag fått på FB och sen njuta av livet som femtonåring!

10 kommentarer:

  1. Visst va ja bra ti sej grattis åt de/jo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaanåhe... Nemen he var no bästa grattis idaa ;)

      Radera
  2. Grattis! Hoppas du får en riktigt bra dag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack! Den blev nog bra tillslut! :)

      Radera
  3. Grattis Carolina! hoppas du får en bra dag! Kan du sedan sätta in bilder på allt du har fått i födelsedagspresent?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D jaa säkert kan jag det! Jag kan göra det till helgen efter alla kalas jag haft. Påminn mig om jag inte kommer ihåg det ;)

      Radera
  4. Grattis i efterskott :) Hoppas du hade en fin födelsedag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket, snälla du! :D och joo, det hade jag nog! :)

      Radera