16 januari 2014

16.1.2013 + dagens outfit

Aaaaj min arm!! Var och tog min tredje spruta mot twinrix idag efter skolan och nu sitter jag här med en förlamad arm, typ. Var en sväng in via bibban och lånade lite böcker också. Tänkt att det kunde vara bra att ha lite olästa böcker här hemma. Dock ska jag inte börja läsa någon bok nu utan det får bli lite senare. Jag ska nämligen öva på Ajokaista hela kvällen. Aaahh vad jag är nervös. Lovar att jag inte kommer att klara teoriprovet imorgon. Ni får hålla tummarna!

Här får ni dagens väääldigt slappa outfit. Menade först inte alls visa vad jag hade på mig men tänkte att det kunde vara kul att se vad jag har på mig när jag har en skitdag och inte orkar bry mig. Inga bra bilder heller, men när det är runt minus 20 där ute så får det bli inomhus bilder.
 
 

2 kommentarer:

  1. Du e så fin Carro! Super bra blogg har du också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj tack så himla mycket! :D vad jag glad jag blir!!

      Radera