18 januari 2014

18.1.2013

Hej på er alla! Vaknade upp till solen som lyste mellan trädens frostiga kvistar. Sååå vackert! Var lite tveksam om jag skulle orka börja ställa mig för att fota någon outfit idag men när det ändå var så fint ute så klädde jag på mig, sminkade lite och så gick jag ut och fotade. Fy fasiken vad kallt det var! Fia strejkade med att komma och fota så jag fick ta stativet idag - vilket resulterade i suddiga bilder. Nåjaa. Bättre än inget.

Victoria ringde nyss och frågade om jag kommer till hennes idag, så snart bär de av till Victorias. Vi har en hel del att prata om sen vi sågs sist så det ska bli kul att träffas. Kanske vi också går ner till "hamnen" och fotar? Det är säkert jättefint där nu!

Ha en bra lördag!
Sååå härligt väder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar