20 januari 2014

20.1.2014

Skitdag! Gick direkt upp till övrevåningen när jag kom hem idag och kände att det luktade skit. Fy hemska saker vad det stank! Gick igenom alla rum, men hittade inte något. Sen kommer jag in i mitt rum och känner att det luktar som värst där. Går in i skrubben och upptäcker att någon av våra katter har skitit på min SKOLBÖCKER. Men alltså kom igen! Varför mina skolböcker? Tur att det inte var mina skor i alla fall.... Och inte nog med det. Nu luktar alla kläder också. Så det här blev ju ingen bra måndag. Har också finska prov att öva på. Usch, fyy, blää. Nej nu ska jag sluta klaga. Kan inte vara roligt att höra på allt gnäll.

Här under har ni två frostbilder som vi tog på FOFI idag. Plus en "fin" bild av mig och Moa. Nya kameran är så bäst!!

2 kommentarer:

  1. Vad har du för objektiv till din nya kamera?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara det där vanliga som följer med kameran :)

      Radera