22 januari 2014

22.1.2014

Shit vilken bra onsdag alltså! Inte varje dag man känner så. Hade första lektionen musik. Musik är ju alltid roligt men idag hade vi det extra roligt! Vi fick sjunga The story of my Life, haha och ni skulle hört mig och Janina. Sjöng som några galna..... fans. ehehehe. Tyckte det var roligt när alla i klassen bjöd åtminstone till att sjunga. Så bara för att dagen startade med något bra blev som hela dagen det också, FAST vid hade ett hemskt finska prov. Efter skolan åkte jag med mommo till missionsstugan och jobbade lite. Har att göra med rippi, något desto mer orkar jag inte förklara. Väldigt trevligt folk har jag fått umgåtts med ikväll och tiden bara rann iväg. Även fast jag har lite skräck för allt gammalt (har nog aldrig gillat att gå på loppis) så tyckte jag att det funkade bra. Lite mobilbilder ser ni här under. Fyndade en sjukt snygg grå tröja som ni kommer att få se i någon outfit framöver. Ser ni kjolen här under? Det är en tartan inspirerad kjol som var sååå snygg. Skulle fått den för ynka två euro men visste inte riktigt när den skulle komma till användning så då fick det vara.

Nu ska jag värma lite kinamat och sätta mig framför PLL och Ravenswood. Underbara onsdag!

2 kommentarer:

  1. Ska inte du vara med i hejarklacken. Varför for du inte på träningen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag är inte med i hejarklacken iår :)

      Radera