23 januari 2014

23.1.2014

Tjena!

Då var alla skoldagar denna vecka avklarade. Känns såå sköööönt! Vi har dagsverk imorgon, vilket jag räknar som en ledig dag, så då blir det sovmorgon. Gött. Tror jag ska baka och städa inför imorgonkväll då mina girls kommer hit och firar mig. Jag fyller ju inte förräns på tisdag men alla har passligt imorgon så det får bli då istället.

Och kvällens planer då? Jaaa då kommer Nilla och Janina hit på tjejkväll. Vi ska äta gott och bara ha det trevligt. Sanna dissar oss och far och ränner snowboard istället. Fyyy på dig Sannaaaa! hehe... Vi satt annars och försökte komma på riktigt typiska tjejfilmer som vi kan se på men kom inte riktigt på några. Tips? Känns som om man sett allt så lite tips skulle vara bra.

Ha en bra fortsättning på torsdagen! ....och glöm inte att ställa frågor på frågestunden. :)
Lite av dagens detaljer. Och hupparin lånade jag av Filip. Hehe...

4 kommentarer:

  1. ravenswood och pretty little liars ♥

    SvaraRadera
  2. snälla du kan du inte göra ett inlägg om konfirmationsklänningar(ps helst inte i vitt eller svart) eller tipsa om några bra sidor där de har fina klänningar? tusen tack!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Säkert kan jag det! :)

      Radera