30 januari 2014

30.1.2014

Nemen hejsan!
Hann aldrig uppdatera mera igårkväll p.g.a allt program jag hade. En del läxor stod på schemat, och så var mina faddrar här på kalas. Tack så jättemycket för pengarna! Hade inte sett dem på ett tag så det var kul att träffas.

Idag är det typ första dagen på hela veckan jag inte har något speciellt inplanerat. Det ända jag ska göra är att åka till stan för att inhandla allt som behövs till helgen. Kommer bli en mycket rolig helg har jag på känn.

Nu ska jag plöja igenom alla mina favorit bloggarna - vilket är en hel del, sen ska jag kolla serier och efter det ska jag prova kläderna som kom på posten idag. Allting var SÅ fint! Dock vet jag inte vad som hände med den gröna skjortan jag beställde...? Måste ta reda på det. Ha en bra torsdag!
Allt är från H&M.

2 kommentarer:

  1. Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/january/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-15.html#comment

    SvaraRadera
  2. Hej :) Skulle du inte kunna göra ett inlägg, där du visar upp ALLA bloggar som du läser? Skulle vara jätte roligt! Jag läser din blogg varenda dag. Och tycker att den är jätte bra!

    SvaraRadera