8 januari 2014

8.1.2014

Usch vad grått och mörkt det är där ute, man har ju ingen ork alls till någonting. Och när det är mörkt kan man ju inte heller ta några fina outfitbilder, vilket är jättetråkigt. Det känns ju som lite onödigt att laga sig fin och så kan man inte fota då på samma gång för att det är så mörkt.

Jaja. Idag har det varit en helt vanlig tråkig skoldag. Tänker inte gå in på mera detaljer, tror inte det behövs direkt. Har en STOR hög med läxor som ska laga tills imorgon. Orkar inteeeeeee! Kan någon komma och laga dem åt mig? Usch vad jag hatar skolan för tillfället. Usch. För att göra allt mycket trevligare så länge jag gör alla läxor så tänkte jag nu baka jultårtor så jag har något att smaska på.

Och just ja! Igår klickade jag hem lite kläder från H&M. Det är fri frakt ända tills den 19:e så passa på att beställa nu! Coola mössor va?!

8 kommentarer:

  1. kjolen är sååååå snygg kanske man kan gå till hm o shoppa loss :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaaa, visst är den?!? ;) jaa det tycker jag ;)

      Radera
  2. Vi hade ju nästan inga läxor...

    SvaraRadera
  3. Vi hadd saika myki läxona ;)! //Manda

    SvaraRadera