2 januari 2014

Ajokaista

Ååååhhhh jag blir gaaaaaalen!!!! Har suttit och läst i "mopedboken" sen jag kom hem från skolan. Jag hade hoppats på att jag kunde mycket mer då jag läst så mycket men nejj, där hade jag fel! Det är fortfarande det där samma - fyra fel på teorifrågor och tre fel på bildfrågorna. Jag kommer ju ALDRIG att klara teoriprovet sen. Målet jag har år 2014 är att ta mopokortet. Jag menar jag har ju ett helt år på mig så jag borde ju klara det. Hehehe....

Nu ska jag öva vidare på ajokaista. Sen ska jag prova lite kläder och sen ska jag försöka göra ett blogginlägg. Lite bloggtorka har jag allt. Hur som helst. Här under så ser ni bild på min mopo! Är den inte sööööt?! Dock köpte vi en begagnad, men whatever, jag kommer ändå köra omkull så... haha.

6 kommentarer:

  1. Det är ingen mopo

    SvaraRadera
    Svar
    1. I know men jag säger mopo åt allt sånt där (du hör ju hur dålig jag är på sånt här!) så... ;)

      Radera
  2. Älskar den! Jo ja vet hur de känns me både jag-kallad-de-mopo-oavsett och teori grejen. De va också riktit svårt för mig i början, men de e no värt ti spendera några extra timmar för snart har man en helt awesome mopo att köra med! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa jag också!! ;) jaa okejj. Skönt att höra att jag är inte den enda som har svårt med det här ;)

      Radera
  3. Ere hide tin mopo ?

    SvaraRadera