28 januari 2014

Födelsedagskaffe

Bilder från ikväll. Fick världens finaste vinröda sockor som fammo stickat. Tack!

Kvällen blev ändå ganska så lyckad. Tur var väl det så hade jag några bra minnen från min födelsedag. Var på dans tidigare ikväll och jag måste nog bara säga att Julia får en alltid på så bra humör så min dag blev mycket bättre. Sen efter dans kom fammo,faffa,mommo och moffa över på födelsedagskaffe. 100€ fick jag men de kommer nog gå till mopohjälmen jag ska köpa så de behåller jag inte. Surt på sätt och vis... Jaa jaa. Nu är jag heeelt slut så jag ska gå och tvätta bort sminket och sen dyker jag ner i sängen.

God natt!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott! btw dina sockar ser hur sköna som helst :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :D joo de är väldigt sköna! ;)

      Radera