24 januari 2014

FRIDAY

Hej hej! Sååå skönt med sovmorgon imorse! Hjälpte sen mamma att städa lite, klädde sen på mig och gick ut i det kalla vädret och fotade dagens outfit. Blev inte så bra bilder som jag hoppats på eftersom att jag hade stativet, men några bilder ska ni få.

Förutom det har jag inte sysslat med så mycket. Eller bakat lite har jag gjort. Sara, Fia och jag tog också en sväng via bibban. Jag älskar att läsa böcker. Man blir så lugn av att bara sitta och läsa en bra bok. Såå, har ni nu några boktips? :)

Planerna ändrades ikväll så jag åker istället till Annas och hittar på något istället. Bra det också. Ha en bra fredagkväll allihopa!

2 kommentarer:

  1. Twiglight serien och Hunger Games triologin!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oki, tack för tipset :)

      Radera