30 januari 2014

Hair

Hörni, vad ska jag ta och göra åt mitt hår? Har sagt väääldigt länge nu att jag vill göra något, men jag vet förstås inte vad. Helst skulle jag inte vilja färga det utan jag vill ha min naturliga hårfärg så länge som möjligt. Det vill säga så länge jag bara orkar ha den här bruna hårfärgen. Själv vill jag spara ut det igen eftersom att jag har konfirmationen som väntar nu i sommar och då vill jag ha långt hår, så nu vet jag inte riktigt. Skulle behöva några tips som ni kanske hör. Vilken färg skulle jag slinga tycker ni?
Vad tyckte ni om min dip dye jag gjorde före skolan började? Jag tyckte det var skitsnyggt!

10 kommentarer:

  1. limegröönt skulle se bra ut för det är en så fin färgg o du skule passa med dett ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, jahaa så du tkr det? XD

      Radera
  2. Åh, vad fint med en sommarbild! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jaa det piggar upp bloggen lite ;)

      Radera
  3. Väldigt härlig dipdye! Själv skulle jag också vilja köra på dip dye igen, men är rädd att håret ska ta så mycket skada. Förra gången jag färgade dip dye slutade det med att jag fick klippa bort mina slitna toppar, vilket var en hel del. Men dip dye är ju så sjukt snyggt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Jaa samma hände för mig, jag klippte bort alla slitna toppar när jag var i Turkiet. Det blev sååå fräscht och fint efteråt! :)

      Radera
  4. Kanske mörkbruna slingor? Och du skulle ju passa bra i pannlugg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa jag har också funderat på mörkbruna slingor. Jahaa tycker du det!? Kanske jag tar mod till mig någon gång och går och klipper en lugg...? ;)

      Radera
  5. Om du ska slinga håret så tycker jag att du ska ta i en lite mörkare blondfärg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaa det kunde också vara fint :))

      Radera