16 januari 2014

Kissie i Bella & Tyra show

Snubblade över detta klipp alldeles just och tänkte att jag bara tvungen att visa för er. Jag skulle ALDIRG skriva något dumt om någon på min blogg men jag måste bara få säga min åsikt om den här videon. Hur f*n kan man vara så uppkäftig?? Vet inte om hon försöker verka tuff eller något men jag fattar inte hur folk kan bete sig såhär... Jag läser faktiskt kissies blogg nu och jag måste säga att hon har ju nog förändrats, helt klart, men jag förstår bara inte varför hon var så elak mot Bella och Tyra? Vad hade de liksom gjort åt henne? Nej usch då! Men detta var ju såklart väldigt längesen och jag vet att folk kan ändras, men endå. Och jag vill absolut inte vara elak men jag bara stör mig på att hon kunde ju allt vara lite trevligare. Vad tycker ni?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar