27 januari 2014

MÅNDAG

Hej på er!

Dålig uppis igår, jo jag vet och sorry för det. Hade en riktigt trevlig söndag där det stod bakning på schemat. Har typ bakat fem olika saker i helg så nu bakar jag aldrig mera haha. Lagade världens godaste daimkex som ni kommer få recept på. Guuud så goda de var!!

Skoldagen gick väldans fort idag. Men bra är väl det antar jag! Var ute en sväng med Nilla och fotade MASSA outfitbilder. Första gången vi var så höll hon bara in knappen och tryckte hela tiden så har typ en miljon bilder på kameran, som är suddiga! Sååå ska sitta och radera dem nu. Haha. Men tack ändå, Nilla! Stackars henne som stod där och frös. Jag frös dock inte, har nämligen på mig en ny tjock tröja. Älskar den! Jaaa jaa. Dagens outfit får ni senare ikväll.

Ha en bra vecka allihopa!
 Kolla in Nillas snygga Obey tröja! Hon har sytt den själv.

 Skolan har fått nya symaskiner. Coola va?!

 Hehe

 Stackarna som var tvungna att stå där ute i kylan när vi fotade. Haha. Meen, det var ert eget val. ;P

 Jag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar