19 januari 2014

Söndag

God morgon allihopa!

Jag och Victoria vaknade alldeles nyss. Jepp hon sov över här inatt! Vi var först vid hennes igårkväll och hade filmkväll med hennes mamma och pappa. Före hade vi varit och köpt pizza, varsin Ben&Jerry (åh jag börjar bli beroende nu, det här kommer bli dyrt!) och så hyrde vi The ring 1 och The ring 2. De var faktiskt mycket bättre än vad jag hade trott, och inte så läskiga heller. Hur som helst så hade jag en väldigt trevlig kväll igår. Måste ta det fler gånger tycker jag!

Söndag idag. Jag hatar söndagar. Jag borde laga läxorna men det finns ingen ork alls. Senare idag kommer Anna hit efter att hon varit på golfträning. Roligt roligt! Men före det så tänkte jag och Victoria chilla lite och bara prata. Såå, ha en bra söndag!
Här är lite kamera- och mobilbilder från igår.

2 kommentarer:

  1. vad hetter filmen som handlar om en flicka som hamnade i en brunn om det är den där filmen som var på bordet om du vet :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. den heter the ring :)

      Radera