15 januari 2014

Wednesday... and a bad hair day!

Onsdag idag då. Ända sedan jag kom från skolan har jag gjort läxorna. Det vill säga i tre timmar. Omg, insåg först nu hur länge jag verkligen suttit och gjort något vettigt. Bra jobbat Carro! Nu ska jag dock börja kolla Ravenswood och PLL. Det är så roligt när alla serie börjat igen! Väntar nu bara på VD.

Annars finns det någon här som är bra på det här med träning som skulle kunna hjälpa mig med en sak? Jag är väääldigt spänd i nacken, eller egentligen ända från axlarna, så om det finns några övningar ni rekommenderar för spänd nacken så skulle jag vara väldigt tacksam! Så där blir det när man sitter sex timmar varje dag vid en pulpet och sen gör man läxorna när man kommer hem, klart att man blir krokig i ryggen och får sjuk nacke då. Inte kul kan jag säga er...
Och angående bilden....Dålig hår dag om ingen lag märke till det. Hur som helst. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar