18 februari 2014

10 saker ni inte visste om Carro

  1. Jag skäms nästan i princip för ALLT jag/någon annan gör. Som idag har jag tyckt att flera saker varit sjukt pinsamma fast i själva verket är dom inte det.
  2. När jag ser på film har jag alltid med mig ett läppomada (oavsett om jag är hemma eller hos kompisarna) som jag hela tiden tar fram och smörjer på läpparna genast när filmen blir tråkig.
  3. När jag är ensam hemma så springer jag omkring i hela huset och dansar och sjunger, jag brukar även tala för mig själv. Haha fasar för den dagen när någon kommer att upptäcka mig.
  4. Enligt Anna klappar jag mig själv på halsen (haha halsen?!) när jag gjort något bra.
  5. Jag svalde min första tablett någonsin (som kanske var några millimeter) förra veckan. Före det har jag aldrig svalt någon. Och nu i helg när jag fick en ännu större tablett så stod jag en halv timma och försökte få ner den. Meeen jag fick aldrig ner den....
  6. Jag äter hamburgare med gaffel och kniv.
  7. Direkt när jag ser en blank yta, t.ex en spegel eller ett fönster så går jag och speglar mig. #fjollig, meeen sant!
  8. Jag älskar romantiska komedier! <3
  9. Haha enligt Victoria så är jag JÄTTE kinkig med ALLT.
  10. Jag tycker det är skitsnyggt när pojkar har kavaj och fluga. ;P
 
Vad tycker ni om såna här inlägg? Fler eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar