15 februari 2014

15.2.2014

Hej allihopa! Hade ni en bra kväll igår? Min var så tråkig så jag orkar inte ens berätta om den haha. Eller jag bakade faktiskt cupcakes. Jag tror nog att det är de fulaste cupcakes ni någonsin sett. Jag la på frostingen alltför tidigt vilket inte var sådär jättesmart, smeten bara rann ju. Men sjukt goda är det i alla fall! Nej usch vad jag skriver mycket om mat nuförtiden. Men jag älskar mat och det finns inte mycket annat att skriva om när man är hemma om dagarna så....men hoppas det inte gör något. Haha. Tycker ni annars om då jag lägger upp recept här på bloggen?

Nu ska jag hoppa in i bilen med resten av familjen och så ska vi åka till fammos på....mat! Surprise, surprise! Haha. Vad ska ni göra denna lördag då?
Haha mina "fina" Cupcakes

4 kommentarer:

  1. daimkex-receptet var superbra! goda blev de :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj vad roligt att höra! :D

      Radera
  2. du har skriva 2013 i rubriken ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha de händer alltid... XD

      Radera