17 februari 2014

17.2.2014

Det var då verkligen inte lätt att komma ihåg att lägga 2014 i rubriken, haha. Måste försöka komma ihåg det. Hehe...

Hej på er! I vanliga fall hatar jag måndagar men idag har det varit en superbra dag. Inte ofta det händer! Jaa ända tills jag fick reda på att jag har fem prov under denna vecka. Fml. Nåjaa, nu ska jag inte klaga, får ju trösta mig med att sportlovet närmar sig med stormsteg. Dock känner jag inte direkt för någon ledighet nu då jag ändå varit borta så länge. Men jaja, att vara ledig är väl alltid skönt?

Imorgon har jag Engelska prov så ska lägga lite tid på det före jag lägger några flera inlägg här. Och som vanligt kan ni se att jag har inte orkat anstränga mig något destomera med fotograferingen idag så det får bli suddiga Ipad bilder. Meeen bättre än inget! Och jag lovar att jag ska bättra mig.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar