20 februari 2014

20.2.2014

ZzZZzZZZzzZzzZZzzzZzZzzzZzZzz.... Ååååh vad trött jag är. Jag sov inte alls bra inatt. Vaknade upp mitt i natten med värsta örvärken. Hade även något sår som blödde i munnen vilket inte gjorde saken direkt bättre. Så jag vill som bara gå och lägga mig nu. Men torsdagen är inte över ännu så jag ska öva på matteprov och ta en promenad. Jag har inte alls hunnit röra på mig den här veckan så ska bli skönt med en promenad. Det har varit provläsning varenda dag denna vecka och nu har jag bara ett prov kvar och det känns så jädrans skööönt! Fick undan redan idag mitt finska muntliga prov och det gick verkligen superduper bra!
 
Nu ska jag kolla PLL och sen måste jag väl öppna matteboken. Hörs sen fina ni!
Today's me! Och ignorera de mörka ringarna under ögonen.
 

2 kommentarer: