27 februari 2014

27.2.2014

Aaaaj mina fötter!! Janina kom hit igår men vi fick så tråkigt så vi gick till hennes (som är en bit bort) i mörkret. Haha det var skitläskigt måste jag säga. Sen när vi kom till Janinas åt vi massa honungsmelon och bara låg och var helt utmattade haha. Nilla, Nikki och Tobbi kom också förbi en sväng. En riktigt rolig kväll hade jag!

Torsdag idag då. Just nu sitter jag här med Jennifer och bara pratar om allt mellan himmel och jord. Senare ikväll ska jag på min sista övningskörlektion (kom inte på något bättre ord). Såå håll er borta från stan för ikväll ska jag ut i trafiken och köra. Hehe... Efteråt kommer jag möta upp Victoria - hon ska komma hit och sova över ikväll!

Nu ska vi gå ut. Hörs senare. Puss!
Dagens smarriga lunch! Jag älskar hamburgare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar