1 februari 2014

Birthdayparty - pictures

Hej! Menade dö av trötthet när klockan ringde åtta imorse. Usch då. Tjejerna for hem en två-tiden så jag kom nog först i säng runt en halv tre. Men vad gör nu det när vi ändå hade det så roligt! Började kvällen med middag och sen lite kladdkaka efter det. Sen var det meningen att vi skulle sett lite videor från då jag var liten men då fick vi några spontana besök istället. Men roligt var ju det också, heh... Vi hörde på lite musik och partade (hahahaha Manda sitter här och skrattar) lite sådär smått. Sen där vid tolv for första chacket hem. Vi andra satt sedan i två timmar i förrådet och hade blandade konversationer, och för att ta det kort - vi pratade om allt mellan himmel och jord. Blev också några så kallade "deep talk moments". Känns så skönt att få prata av sig.

Idag har jag redan hunnit med att vara till Kyrkhemmet på någon rippisak. Nu ska jag äta något framför Teen wolf och sen måste jag väl börja fixa med allt som vi ska äta ikväll. Mina brudar från stan kommer nämligen hit och övernattar ikväll. Ska bli såå mysigt med mellomys (aaaaahhhh är sååå taggad för kvällens program! #mellofan), massa gott och bästa sällskapet. Hörs mera då. Bye!

Här har ni massa bilder från igår. Kan säga att dessa bilder som jag har lagt upp är inte äns hälften så galna som de andra. Haha.
 
 

6 kommentarer:

  1. Vem är killarna? Är dom dina beundrare? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha neej, bara kompisar! :)

      Radera
  2. Var är Jennifer? :/

    SvaraRadera
  3. Ede pontus å jocki? :D

    SvaraRadera