2 februari 2014

En bra helg

Jag har haft en super helg, verkligen! Vet inte hur det kommer sig att jag har så härliga vänner, ni är helt fantastiska ska ni veta. Man blir på så bra humör av bara sitta i samma rum som er. Som vi har skrattat hela natten så är det inte konstigt om vi har fått mycket magmuskler, haha. Tack för en rolig helg allihopa! <3

Tog en lååång sovmorgon ända till klockan tolv imorse. Vi käkade sen morgonmål och bara chillade. Så har typ min söndag sett ut. Eller jag har tittat i läxböckerna mellan varven, har nämligen mitt första tyska prov imorgon. Hoppas det går bra!

Nu ska jag gå ner och äta paj, sen blir det att hoppa i duschen och därefter ska jag gå och sova. Kramar till er!
Ingen har väl kunnat undgå att vi är matvrak allihopa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar