14 februari 2014

Ett till sjukhus besök...

Jepp, det blev som sagt ett till sjukhus besök idag. Läkaren sa den här gången att de tror att det är svinkoppor. Yey! Eller så int.... Så nu ska jag äta medicin i två veckor och hoppas på att det blir bättre. Och så ni bara vet kommer ni nog inte få några outfitbilder på ett tag. Jag ser ut som en prickikorv, haha.

Medan vi var i stan uträttade vi lite ärenden på samma gång. Jag sprang in till Cosmetique och köpte mig ett nytt Foundation. Ni kanske tycker att jag är helt galen nu som köper ett Foundation fast jag inte får lägga något men saken är den att jag köpte ett som jag både kan använda som conceler och Foundation. Ett litet tips till er som inte vill lägga så mycket pengar på smink. :)

Här under har ni lite bilder på dagens Carro. Jag kände att nej nu fasiken kan jag inte gömma mig för kameran mer! Haha. Jag vet att jag har MASSA prickar i ansiktet, men jag kan inte göra någonting åt det. Och så här kommer jag att komma till skolan på måndag och då kommer alla ändå att se mig. Whatever om jag har massa ful prickar, de får nog bara ta mig som jag är. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar