5 februari 2014

Grattis Grattis!

Idag fyller finaste Jessica år. Hipp hipp hurra!! Hoppas att du har haft en händelserik onsdag (haha jag vet nog vad svaret blir, heh). 15 år, så nu är vi lika gamla. Yey! Haha töntig eller vadå? Förutom att Jecka fyller år så har inget annat speciellt hänt idag. Var faktiskt en sväng efter skolan via fammos och faffas och fikade. Mysigt. Kan erkänna att jag tryckte i mig två bullar (!), men de var så otroligt goda så jag var ju bara tvungen att ta mer. Sen vet ni ju också hur fammo/mommo brukar vara, "Jååå ta mera nu bara, jag har mera i fryser. Ska jag fara och hämta ännu fler. Vill du ha?" Och man ba "Eeehh nej tack, jag har redan ätit två". Känner ni igen er? Nåjaa, roligt att de bjuder iaf. ;P

Nu står det provläsning på schemat. Sen måste jag också gå ut och övningsköra lite med vespan (hoppas att inte pappa läser det här! Jag menar det är skit halt och jag har inga vinterdäck på) eftersom att imorgon ska jag in till stan och köra. Nervös eller vadå? Håller er bara borta från stan så går det bra. Hehe...

4 kommentarer:

  1. Hahaha tacktaack!<3 (finbilder...XD)

    SvaraRadera
  2. Min mommo är också så! Hon har aldrig för lite mat :D // Malena

    SvaraRadera