11 februari 2014

Konfirmationsklänningar - Party Line

Klänningarna hittar du HÄR.
När jag googlade konfirmationsklänningar så dök den här sidan upp. Sen klickade jag mig vidare på konfirmationsklänningar och såg dessa (och många fler). Alltså jag trodde ju att på konfirmationen ska man ha en väldigt enkel klänning men dessa är värsta brudnäbbsklänningarna ju! Själv tycker jag att tyll är det finaste som kan finnas på en klänning men jag kan ju inte komma med massa tyll under alban heller. Haha ni kan ju tänka er hur det skulle se ut...

Jag vet inte alls vad jag vill ha. Vet inte ens om jag vill ha en vit. Det känns som om alla andra har det. Så kanske ljusrosa skulle vara fint? Dessutom är jag en sån person som inte vill ha något enkelt. Nej det ska vara åtminstone liiite paljetter eller spets. Aaaahhh näe alltså jag vet inte alls vad jag vill ha! Det ända jag vet är att då jag ser klänningen så vet jag att det är DEN jag vill ha. Har ni hittat någon ännu?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar