9 februari 2014

Myssöndag

Perfekt söndag med B&J och lite tid framför Ipaden.
Idag har jag varit ut på en promenad. Mina utslag kliar inte lika mycket när jag är ute så det känns så skönt att sticka näsan utanför dörren. Sen har jag väl inte gjort så mycket annat. Har mest haft tråkigt faktiskt. Läst en bok har jag också gjort. Syrran hade så slitna toppar så klippte hennes hår. Tycker det är skitkul att klippa hår! Någon som vill bli klippt? Hehe.

Nu ska jag kolla på film. Jag kommer stanna hemma imorgon så jag kan ju vara uppe hur länge som helst ikväll, hehe. Nej men lite längre iaf. Vill inte gå till skolan när jag ser ut så här. Dessutom kliar det hela tiden och det är ju inte så kul... Vi började faktiskt fundera på om jag har vattenkoppor. Eller ska vi säga som så, det är nog det! Första gången jag hade det så hade jag endast några (typ 15 stycken), och jag läste på nätet att man kan få det en gång till om första gången var lindrig. Så nu kommer jag typ sitta här hemma hela veckan och dööö av tråkigheeeet. Min inlägg kommer bara handla om min tråkiga dag här hemma. Jag vill till skolan. Ovanligt va?! Haha, några tips på speciella inlägg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar