10 februari 2014

Pizzaaa!

I brist på annat för ni en bild på min exklusiva lunch idag. Men gott var det!
Tja! Hur har er skoldag varit? Vill höra varje minsta lilla detalj, ni anar inte hur tråkigt jag haft det så jag vill gärna höra några trevliga historier. Jag hade ingen serie att kolla så jag började kolla några avsnitt Paradise Hotel, och nu är jag FAST! Haha jag veet att jag är såå efter men so what?! Typ det sjukaste programmet jag sett men det är ju det som är så roligt. Och jag vet vem vinnaren är men det gör inget det är ändå så väldans bra!! Så efter några avsnitt PH så stack jag iväg till mommos och moffas på pizza. Pizza på en måndag - fullt normalt! Hehe. Btw så har utslagen faktiskt börjat få en lite skorpigare yta så vi ska hoppas att det ger sig så snabbt som möjligt.

Ha en fortsatt bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar