6 februari 2014

Salvor

Inatt kände jag bara hur det började (okej för er som är känsliga läs inte det här) var ur min mungipa. Fräscht va? Sen när jag steg upp såg jag att båda min mungipor var helt eldröda och huden fanns knappt kvar. Jag har ända sedan i höstas haft problem med torra läppar och hemska mungipor men aldrig har det varit såhär. Så nu vet alla orsaken till att jag gick och höll handen före munnen i skolan idag. Heh. Nej men det var verkligen ingen trevlig syn.

Hur som helst, det var inte det jag ville säga. Då jag var till stan idag så köpte jag tre stycken "hjälpmedel" mot spruckna läppar/mungipor. Har redan haft Bepanthen flera gånger och det hjälper verkligen kan jag säga. Sen så köpte vi också B-vitamin tabletter. Hoppas det blir bättre! Har ni annars några tips vad man kan lägga för mirakelsalva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar