16 februari 2014

Taggad inför skolan

Alltså jag är så taggad för skola imorgon! Kände att jag var tvungen att skriva ner det här för att läsa sen på onsdag (då jag redan kommer vara trött på skolan) hur knäpp jag var i söndags när jag faktiskt var taggad inför en ny skolvecka. Åh vad roligt det kommer vara att stiga upp imorgon! Vissa av er tycker säkert att jag är helt crazy men hjälp vad jag saknat alla människor. Jag har ju inte sett någon annan än familjen på åtta dagar så då kanske ni fattar lite bättre? Dock kommer jag inte se lika snygg ut (JA, det är tillåtet att säga att man är snygg. #övarpåmittsjälvförtroende) som på bilden - men det får ni ta haha!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen ska jag gå och sova. Åh vad jag skönt det ska bli med en ny vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar