24 februari 2014

Today's outfit

 

8 kommentarer:

  1. Due så snygg//p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nåmen taack! :)

      Radera
  2. ibland har du lite väl barnsliga kläder på dej som t.ex idag dendär väskan :o

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen det är ju jag som bär mina kläder, inte du. Varför ska du måsta komma kommentera det då, anonymt dessutom? Kanske du själv har någongång haft på dej 'lite barnsligare kläder'? Man får klä sig hur man vill så länge det känns bekvämt och så att man int skäms över vad man bär, vilket jag inte gör.

      Radera
  3. Svar
    1. Tack så mycket, Sandra! :))

      Radera
  4. Ååh, den här outfiten var verkligen urfin! :D Jag älskar den rosa kappan. Och halsduken ser så skön ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj nemen tack, vad roligt att höra! :D Kappan har jag haft sedan jag var.... 6 år kanske? Den är i storlek 116, haha. ;)

      Radera