11 mars 2014

11.3.2014

Tjena! Hur har ni haft denna tisdag? Jag har gått omkring och kraxat som en kråka. Jag är såå hes! Har riktigt kararöst haha. Hur som haver. Dagen har bestått av skola, läxläsning, åkturer med mopon (börjar känna mig faktiskt riktigt bekväm med att köra nu) och besökt fammo och faffa där jag fick ny gräddade plättar med glass. Mumsigt! Längesen jag åt plättar. Körde (åh vad det låter bra när jag får säga att det var JAG som körde hahah) sedan iväg till skolan för att dansa. Dansen börjar sitta riktigt bra nu och vi har redan bestämt kläderna. Kommer bli skitsnyggt det här!

Nuuu ska jag gå i duschen och sen ska jag kolla nya avsnittet teen wolf. Skön tisdag!
Och nu tänker ni: åååhhh neeeej inte ännu mera matbilder på bloggen!! ;P

2 kommentarer:

  1. Haha, åt också plättar igår:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Såå gott med plättar :))

      Radera