12 mars 2014

12.3.2014

Uschdå. Jag är ännu mera hes idag. Sa inte ett knyst på lektionerna idag, vilket var ganska så bra ändå. Behöver spara på rösten så mycket jag bara kan. Och viska får man INTE göra. Det är strängt förbjudet! Jag har hört att det är farligare för stämbanden att viska än att prata som vanligt när man är hes.

Var just och hämtade ut ett H&M paket. Åh vad jag har väntat länge på detta paket! Dock var inte mina svarta harembyxor med i paketet så ja blev lite besviken. Men men, jag fick mina ringar.

Nu ska jag, Fia och Sara kolla PLL. Har sett lite sneakpeaks på avsnittet och det verkar vara sjukt bra... och läskigt! Bra att man har någon med sig då hehe.

4 kommentarer:

  1. Hej! :) Du går väl i 9 ? haha hoppas jag har rätt annars är det pinsamt^^ Jag vet inte om du har skrivit om detta någon gång i såna fall har jag missat det..... Men jag undrar vad en sån otroligt bra bloggare som du skall göra efter högstadiet? Skulle vara roligt att veta^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej på dej! :)
      Haha nej faktiskt så går jag i åttan! Men tyck inte att det är pinsamt, jag har också tagit fel måånga gånger. ;)

      Ska börja med att säga TACK så himla mycket! Jag blir så glad av sånt här. Så tuusen tack!!
      Det är ju ändå ett år kvar jag har på att bestämma mig för vart jag verkligen vill efter högstadiet men endå känner jag lite smått panik. Mina betyg är rätt bra så troligtvis blir det PG. Men då skulle jag också vilja till någon frisörs/kosmetolog utbildning. Alla i min släkt har tagit studenten/ ska ta så det skulle kännas konstigt om jag inte gör som alla andra. Jag vet att man ska gå sin egen väg men jag vill inte ha ett färdigt yrke när jag kommer från de här tre åren efter högstadiet. Efter gymnasiet så vet jag iaf vad jag vill. Jag ska troligtvis till någon estenomutbildning någonstans här i nejden eller i Sverige. :D

      Radera
  2. Hon går i åttan;)

    SvaraRadera