13 mars 2014

13.3.2014

Ääääntligen börjar min röst låta lite bättre. Tur det så att jag inte måste gå och låta som en kråka. Imorgon på gymppan står simning på schemat men tror nog att jag inte kan åka. Om jag vill bli frisk så är jag nog tvungen att hoppa över det. Tredje gången på raken jag missar gymnastik meen så är det när man har en besvärlig förkylning som aldrig vill ge sig.

Ikväll blir det provläsning. Ganska chill dag i skolan så nog ska jag klara av lite provläsning. Här under ser ni några (suddiga) bilder från dagen. Inga speciellt intressanta bilder (hatar bilder där typ ingen människa är med på bilden, I don't know why? haha) men det gör väl inget? Och kvalitén är ju bara att älska...

Nu ropar mamma att det är mat så måste sticka. Återkommer alldeles strax!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar