19 mars 2014

19.3.2014

Hej allihopa!

Idag har det också varit en till väldigt vanlig onsdag. Inget speciellt i skolan, bara en RIKTIGT vanlig dag. På FOFI fick jag och Moa uppdraget att dela ut alla tecknemappar vi haft under sjuan och åttan så vi sprang på från klassrum till klassrum och delade ut dem. Både läraren och vi hade ingen ork till något annat så vi gjorde det istället. Skönt med en slapp lektion.

Just nu provar jag lite kläder. Kommer troligtvis inte upp någon outfit imorgon, sry. All inspiration försvann när snön kom tillbaka. Hatar att vara en sån väder människa!! Som idag till exempel. Det var snöstorm där ute och jag lag på mig världens tråkigaste outfit. HATAR VINTERN!! Man vet liksom inte om man ska klä sig vårigt eller vintrigt. Till helgen ska jag iaf försöka få upp en outfit.
Bilderna är tagna av fina Emma. Alltså ser ni vad fina bilder hon får!! Måste skaffa mig
ett nytt objektiv. Och förresten. Har ni sett någon så stel pose förut? Haha knappast!

4 kommentarer:

  1. Fattar inte heller vad det blev av vädret... Det var ju vår, liksom? Eller så var det bara jag som fått en liten rubbning i hjärnsystemet:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen alltså jag påverkas så sjukt mycket av vädret så att det nästan är hemskt! När det är soligt och fint klär jag finare, och när det är kallt och snö på marken orkar jag inte bry mig. Vääädigt konstigt måste jag säga. ;)

      Radera
  2. Nee Carro uschä..

    SvaraRadera