24 mars 2014

24.3.2014

Hej allihopa! Vill börja detta inlägg med att säga att jag hade besöksrekord igår. Har aldrig haft så mycket läsare förut och det känns lite skrämmande att tänka att det är måånga fler än alla i skolan som läser bloggen. Men de flesta av er är jätte jättesnälla och ger så många fina kommentarer dagligen så man blir ju helt rörd! Och hur tackar man någon över nätet? Det är så svårt att skriva ner hur glad man blir. Hursomhelst. Tack tack tack!! Såå roligt att ni vill läsa min blogg! <3

Hur har er måndag varit då? Jag har haft en riktigt vanlig skoldag. Varken tråkig eller extra rolig. Såå därför har jag bestämt mig att göra morgondagen ännu roligare haha. Några idéer vad jag ska göra? ;) Har inget mera speciellt att berätta... ikväll kanske det blir en powerwalk men har nog inget annat inplanerat.
Puss på er för att ni är bäst!

3 kommentarer:

  1. Hur gör du för att få så många läsare? Några tips till dom som vill få en framgångsrik blogg? (Okej, lite konstiga frågor) Jätte bra blogg har du, du är värd varenda en av dina unika läsare! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa-a du... haha jag vet inte!? Jag ser till iaf att lägga åtminstone två inlägg per dag, mycket färska bilder och helst i varje inlägg. Bra kvalité på bilderna ska det vara. Men något inslag av mobilbilder får det självklart vara. Och ha ganska varierande texter. Skriv ibland dina egna åsikter och ibland vad du ska göra på dagarna. Eller varför inte berätta något pinsamt som hänt under dagen? Skriv vad du känner för!

      Och tuusen tack snälla du! Kram <3

      Radera
  2. Hur många personer?

    SvaraRadera