25 mars 2014

25.3.2014

Tjena!

Läget? Jag är sjuukt stressad just nu. Skriver nämligen från den nya datorn jag fått och så har jag provat redigera lite bilder på ett helt nytt redigeringsprogram. HERRE MIN TID VAD SVÅRT DET ÄR! Kommer ta jättelänge innan jag lär mig. Redigerade en bild och det tog... få se...en halvtimme. Jepp, en halvtimme! Kan någon snälla lära mig?!? Så bilderna här under redigerade jag på picmonkey, orkade inte hålla på hur länge som helst. Men jag lovar att jag ska försöka lära mig så bilderna blir riktigt fina.

Nu skulle jag måste sätta igång och öva på förhör. Orkar inte. Sen har jag också dans ikväll. Hur ska jag hinna med allt? Måste ta några djupa andetag nu och sen fortsätta stressa vidare. See ya!

Bilder från skoldagen!

4 kommentarer:

  1. Ja e en från PG o ja har sett dej några gånger när du e utanför bildkonst, och du är så otroligt fin! De var min kompis som tipsade om din blogg så ja tänkte att ja sku fara o kolla på den, och nu är ja inne på den flera gånger om dan, verkligen super för att vara sådär ung! Om du fortsätter såhär med bloggen så kan den komma långt ! Du är duktig på att formulera dej i dina texter och du har hela tiden mycket och även fina foton! Keep up the good work tjejjen ! :D Tänkte dela med mej av mina tankar, och kanske tilåmed göra dej glad? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej men åjj så kul att du skrev det här! Verkligen! Det är just såna här kommentarer som får mej att vilja blogga varje dag. Så tuusen tack snälla du! <3 roligt också att du sett mig fler gånger. Sej ett hej nästa gång du ser mig så jag vet vem du är. ;)

      Säger det en gång till men tuuusen tuuusen tack. Ha det bra, kram!

      Radera
  2. tänkt ba säga att din blogg e riktigt bra, kollar den nästan varje dag :) ja gillar den fö att du har varierande inlägg, snygga outfits o så skriver du bra också. Fina bilder e o ett stort plus :) ja läst myki bloggar förr men sluta läsa nästan all, förutom några få utvalda. O denhär e absolut bland dem :) ja så dej en gång på stan men du så aningen sur ut, så ja våga int koma o prat me dej, haha :D men iaf, du har definitivt en talang, o vem vet, kanske vi ser dej som känd modebloggare eller kläddesigner i framtiden ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nemen åjj så roligt att höra! Tack ska du haa!! <3 just såna här kommentarer är gyldvärda. Roligt då du skriver vad du tycker om i bloggen :D dock var det ju lite tråkigare att höra att jag såg sur ut på stan, haha. Måst ju skärpa till mig och börja gå och le mera! Haha. Kanske hade jag en dålig dag? Jaja, tack så mycket och roligt att du följer min vardag. Kramis! <3

      Radera