31 mars 2014

31.3.2014

Nej men är det redan sista mars? Det betyder ju att det är första april imorgon. Verkligen inte den bästa dagen för den som är som mig - alltså jätte, JÄTTE blåst. Läs nu mina vänner. Kan ni vara snälla mot mig imorgon och inte lura mig så mycket? Oh god... dagen kommer vara så jobbig. XD
 
Måndag idag då. Har faktiskt haft en av de bättre måndagarna. Roligt med en bra start på veckan! Hade cirkelträningar idag på gymppan. Tungt, men inget slår känslan efteråt. Och ni kan ju tänka er hur sjuk man såg ut efteråt... håret mitt var ett enda kråkbo (bild på hur det så ute före ser ni här under) och svetten bara rann. Nej nu ska jag sluta låta så fjollig!
 
Ska gå till mommos nu för att kolla på en klänning som hon hade hittat. Senare ska jag åka till stan för att hälsa på Victoria. Vissa dagar är det bra att skita i allt annat man tänkt göra och istället åka och göra något kul. Vad ska ni göra denna soliga måndag?
Hann inte ta en bild med kameran, därav den hemska kavlitén, men ni ser ju iaf hur mitt hår har sett ut idag! Vad tycker ni hiss/diss?

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nåmen taack så mycket!! :D

      Radera
  2. Svar
    1. Vad roligt att höra! Tack! :D

      Radera
  3. Kan du visa i ett inlägg hur man gör plz?! ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jamen visst kan jag det! :D

      Radera
  4. Svar
    1. Taack ska du haa, finis! :)

      Radera