3 mars 2014

3.3.2014

Hello! What's up? Här sitter jag och är lite sådär halvt svettig och äcklig. Hade Step up på jumppan idag och jag som tycker om att dansa så var ju Step up riktigt passande. Riktigt roligt var det! Dock var det inte lika roligt att gå genom hela skolan helt svettig och röd sen gris, men whatever!

Efter skolan tyckte jag och Jennifer att det vore gott med fastlagsbullar så vi bestämde oss för att gå till fammos på en bulle. Fammo lagar sjukt goda fastlagsbullar, trust me! Önskar att jag kunde bjuda varenda en av er på en för de är sååå goda! Jaaa som ni hör så är jag helt galen i fastlagsbullar. Det är så gott!!

Värst vad det blev mycket prat bullar haha. Iaf så här under har jag tre suddiga mobilbilder. Jag vet att ni inte gillar mina suddiga bilder men jag ska snart köpa mig en ny telefon så håll ut lite till!

1 kommentar:

  1. Hur ska man handskas med hatare eller folk som talar skit om en? ://

    SvaraRadera