5 mars 2014

5.3.2014

Usch vad trött jag är idag. Jag har huvudvärk, är täppt i näsan och bara trött! Så ikväll ska jag bara vila, vila, vila om jag vill bli frisk någon gång. Redan under sportlovet kände jag att jag hade en förkylning på G men den bröt aldrig ut. Men nu verkar den komma istället. Hatar att vara förkyld!! Det är så jobbigt att sitta på lektionerna och snörvla. Nåå som tur är jag inte enda som är förkyld.

Lite roligt har jag ändå haft det idag! På FOFI började vi med filminspelning. Riktigt kul måste jag säga! Vi hade några interjuver och det är så roligt att bjuda på sig själv framför kameran haha. Kommer bli en kul period dehär! Bilden är från idag då vi väntade på att det skulle bli vår tur att filma. Ursäkta för att det blivit alltför många mobilbilder på sista tiden. Jag lovar att jag ska försöka bättra mig.

2 kommentarer: