7 mars 2014

7.3.2014

FREDAG!! Åh så passande med helg. Jag var hemma igår från skolan eftersom jag kände att jag blir nu aldrig frisk om jag bara stressar runt hela tiden, därav den kassa uppdateringen. Men nu är jag tillbaka (låter som jag varit borta i flera månader haha) och nu ska jag bloggaaa! Jaaa som ni hör så har det varit en superdag - och bättre kommer den bli! För det första fick vi betygen idag och jag är ganska så nöjd. Lite arg är jag väl ändå över ett vitsord. Men ska försöka höja det.

Nu ser jag att Anna just svängde in på gården med mopon. Vi ska ha fredagsmys framför let's dance! Båda hejar på Kenza så det är kul att kolla ihop. Men före det ska jag ta min första åktur med mopon. Aaaah jag kommer köra i diket!! Haha. Nej men det ska nog gå bra.

Ha en riktigt skön fredag!
Egopics i spegeln fredagen till ära hehe. Jag måste sluta ta bilder av mig själv, de kan ju inte vara kul att kolla på...?

7 kommentarer:

  1. Hej Skulle du kunna visa ditt rum i något inlägg? Skulle vara kul att se hur det ser ut!:) btw super bra blogg!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejhej!

      Mitt rum är inget du vill se haha. Nej men det är verkligen inte modernt. Men okej, kommer upp någon i helg om jag orkar städa ;)

      Och TACK så mycket!! :D

      Radera
  2. du e så sjuktfin så såklart vill vi see egopics ! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nejmen tack så mycket, snälla du! :D

      Radera
  3. Svar
    1. Haha! Kan säga att de är väldigt lätt att göra såna här lockar :))

      Radera