3 mars 2014

Chocolate

Ni anar inte hur snål jag är just nu! Pappa har varit bortrest ett par dagar och han kom hem med ett stooort silverfat där det låg massa belgiskchoklad. Och jag som godisstrejkar.... Tyckte att det började gå rätt så bra med "snålheten" men efter att jag sett detta fat vet jag inte hur länge till jag kommer godisstrejka. Jag älskar choklad!! Näää men nog ska jag försöka hålla mig den här gången. Har inte ätit godis på tre månader så känner mig jätteduktigt. Hehe. Någon annan än jag som godisstrejkar?
 
Nu ska jag gå och sova. God natt sötisar!


4 kommentarer:

  1. Hej! Min son "modelejonet" Hannes Byggmästars skulle gärna vilja bli fotograferad av dig så du får inn lite killbilder på sidan
    mvh Hannes mamma

    SvaraRadera
  2. Dåligt skämt

    SvaraRadera
  3. Åååh, nu blev jag lite avundsjuk! Skulle gärna vilja sätta tänderna i detdär! Ser så gott ut! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaaa det skulle jag vilja också! ;P

      Radera