20 mars 2014

Dansat

Hej hej! Jag har haft en såå bra dag! Direkt efter skolan kom Nilla och Janina till mitt för att vi skulle fara på dans/gym. Först så fick jag sminka dem och sen fixade jag håret. De är så fiina mina gullungar! Mera bilder får ni sen. Själva danspasset var riktigt pinsamt haha. Jag hängde inte alls med eftersom det är inte den typen av dans jag annars dansar. Men flera gånger ska vi nog fara!
 
Jag och Nilla fick en spontan idé att hon skulle sova över så nu sitter vi här och chillar. Vi ska gå ner och äta nu och sen blir det att börja gå och sova. Hoppas ni haft en bra dag!! 

2 kommentarer:

  1. Helt ok:) Snyggt hår du har på bilden, haha^^
    Nej men på sant, det passar dig. Vad dansade ni?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha tack! XD ganska äckligt var det, svettigt och så hehe. Men roligt att du gillar det! Dansen var en blandning mellan olika stilar. Helt ok pass :)

      Radera