26 mars 2014

Det jag egentligen borde göra...

Här sitter jag vid datorn och söker lite inspo till outfits men det jag egentligen borde göra är läxor, läxor, läxor. Vi ska ha muntligt framförande i finska imorgon och jag har inte övat direkt mycket så jag vet inte riktigt hur det här ska sluta... Kanske jag borde se igenom det ett varv? Eller två? Eller kanske tre, fyra, fem varv? Jaja. ni fattar.

Och på tal om outfits och inspiration; Jag vet inte alls vad jag ska lägga på mig! Så har det varit hela veckan. Tråkigt värre, jag vet, men hoppas det inte gör något att jag inte fotat något till bloggen? Känns bara så jobbigt att gå in i garderoben och söka upp något snyggt - det ser ut som om en bomb skulle ha slagit ner, såå råddigt är det! Dessutom så känner jag mig väldigt "otaggad" för våren....vad är det med mig? Låter så hemskt dyster idag... känner mig lite grå som på bilden.

Nej nu ska jag gå i duschen. Jag fryser ihjäl snart. Kram till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar