18 mars 2014

En vanlig tisdag

Som rubriken lyder har det kanske nu inte varit den mest händelserika tisdag jag varit med om men helt bra har den varit. Var i skolan (som vanligt då) kom hem och satt vid datorn alldeles för länge, åkte iväg på dans och kom hem och övade på förhör. Har även hunnit med ett Teen wolf avsnitt. Ska inte spoila för någon nu men jag måste bara säga att jag grät i slutet. Alltså hur ska denna serie sluta nu??

Nu är det dags att hoppa i duschen och sen ska jag gå i sängs så jag orkar upp imorgonbitti. Det är ju inte direkt det enklaste att komma sig upp ur sängen på mornarna.... Jaja, god natt alla sötnosar!

4 kommentarer:

  1. Hej. Den borde finnas kvar. Kan kolla imorgon då jag far på jobb :) Hör av mig ! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej!
      Nej men vad snällt av dej. Tack! :D

      Radera
  2. Hej igen. Vi har nog ännu storlek 36. De är ganska små i numren. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åjj så bra! Kanske jag kommer in någon gång i helgen för att köpa en... Behöver nämligen en ny vårjacka :))

      Radera